עגלת קניות
Checkout Secure

Coupon Code: 5NEWSLETTER Copy Code

בשמים מדובאי - יבואן רישמי ובלעדי

שעונים חכמים מייקל קורס

12 מרץ, 2021 0 תגובות

שעונים חכמים מבית המותג האמריקאי מייקל קורס

 

אנו רוצים להסביר קצת בהרחבה על מגוון השעונים החכמים והדיגיטליים של מייקל קורס. השוני ביניהם, הבדלים בין הסדרות והדגמים ובין הדור הישן לדור החדש

 

מתי מייקל קורס החל לייצר שעונים חכמים?

בית האופנה האמריקאי החליט להתאים עצמו לטרנד העולמי של שעונים חכמים החל בשנת 2016. לשם כך, הוא חתם על חוזה ייצור מול קבוצת פוסיל שהיא המובילה בעולם בייצור שעונים חכמים לבתי אופנה במסגרת תוכנת הפעלה של גוגל וור לאנדרואיד ולאייפון. 

 

האם השעונים החכמים של מייקל קורס מיוצרים ברמה גבוהה?

אכן כן. מייקל קורס מייצרים שעונים חכמים ודיגיטליים ברמה הגבוהה ביותר. כמובן שככל שהדגם יותר חדש - כך איכות מפרט השעון טובה אף יותר. בנוסף, מייקל קורס מציעים שנה אחריות עולמית על כל השעונים החכמים שלהם. אנו יכולים לרשום בוודאות שמייקל קורס הינו בית האופנה המוביל בשעונים חכמים בשוק העולמי.

 

מה ההבדל בין הדגמים של השעונים החכמים?

לשם המחשה - דמיינו שאתם רוצים לקנות טלפון נייד חדש, מחליטים לקנות אייפון, ורוכשים אייפון 6. כמובן שהיכולות והמפשט הטכני של אייפון 6 אינו מתאים כלל ליכולות הטכנולוגיות כיום לרבות בגלל יכולות המעבד והמוח של המכשיר כמו כן ההתאמה לחיבור מכשירים תואמים אחרים. 

המחשה זו באה לתאר לכם מצב שבו "תיפלו" ברשת של נוכלים באינטרנט שמנסים למכור לכם שעונים חכמים של מייקל קורס כאילו במחירי מבצע, אבל השעונים הללו הינם שעונים מדור 3 (שיוצרו ב2016-2017) ואלו שעונים שאינם מתאימים כלל לטלפונים החכמים שלכם כיום. גם אורך חיי הבטריה שלהם פשוט מאכזב ויש להם המון תקלות. אנו מקווים שעזרנו לכם בטיפ החשוב הזה.

 

איפה יש את הדיל הכי משתלם לקנות שעון חכם של מייקל קורס?

כמובן שנרשום שאצלנו😉, אבל באפשרותכם למצוא עוד אתרים וחנויות בישראל שמוכרות אותם. בדבר אחד אנו יכולים להתחייב ולהצהיר שלנו יש את המלאי הגדול ביותר בישראל של שעונים חכמים מבית מייקל קורס, לא רק המלאי הגדול ביותר, אלא גם מגוון הדגמים הרחב ביותר של מייקל קורס שעונים חכמים ודיגיטליים. בהתחייבות!

 

האם יש אחריות על שעון חכם מייקל קורס?

 

כמובן. יש אחריות עולמית מבת מייקל קורס אשר כוללת למעשה אחריות רק על "התוכנה". אנו מספקים בנוסף אחריות מהצד שלנו גם כן למשך שנה. אם קרתה תקלה במכשיר השעון החכם שלכם, ואתם עומדים במסגרת הזמן של האחריות - עליכם להודיע לנו על כך ולשלוח אלינו את השעון לתיקון במעבדה שלנו. אנו עובדים עם מעבדה מומחית ומורשית בתחום. אם התקלה שלכם קרתה "בתוכנה" - התיקון עלינו ללא עלות. אם התקלה שלכם קרתה מכל סוג אחר שהוא - לפי שיקול דעתה של המעבדה המקצועית - אתם לא תהיו זכאים לתיקון בחינם במסגרת האחריות, אך אנו נוכל לספק לכם שירות תיקונים בעלות סבירה לחלוטין. לא כדי להרוויח - אלא כדי לתת לכם שירות! 

 

שעון חכם מייקל קורס ליופי נטו? או גם לפעילות ספורטיבית?

 

כל שעון חכם הינו בעל יכולות למעקב וניטור הפעולות הגופניות שלכם, לרבות ריצה, אימוני כושר, אופניים, שחייה, טניס וכדומה. כמובן שישנם שעונים אשר יותר מותאמים לכך מבחינת החומרים. שעונים חכמים של מייקל קורס יותר אופנתיים ובנויים מחומרים איכותיים ויוקרתיים. לדעתינו, עדיין אפשר לבצע פעילויות גופניות עם השעונים החשמים של מייקל קורס, יותר מכך, יש לכם את סדרת MKGO אשר עוצבה במיוחד לפעילות ספורטיבית בעזרת שעוני מייקל קרוס חכמים ודיגיטליים

 

ניוזלטר

אני מסכים לקבל עדכונים על מבצעים

פוסט אחרון

שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא תשובות לכל מיני שאלות
אם לא מצאתם את התשובה שאתם מחפשים - אנא צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

נוסף לעגלה!

הנחה של 5%

אם תבצעו הזמנה ב-44 הדקות הקרובות

רכישה מהירה

או

הכנס קוד SPARK_5 ביציאה לקופה

🔥 משלוחים סופר מהירים 🔥 משלוח חינם לנק' איסוף בקנייה מעל 'XX' אתם זכאים למשלוח חינם לנק' איסוף! 🖤 לחצו על אייקון המתנה בתחתית המסך 🖤 🖤 לחצו על אייקון המתנה בתחתית המסך 🖤 הוסף לעגלה עוד '$x' - וקבל משלוח חינם בשמים מדובאי - יבואן רישמי ובלעדי מהיבואן לצרכן משלוח חינם בקנייה מעל 'XX'₪ עברתם את הסכום: 599₪ - ולכן אתם זכאים למשלוח חינם!